אושר שמואלי

אושר שמואלי

מבכירי המורים למולטי-אורגזמה ומיניות בארץ

היכולת הכי חשובה להצלחה עם בחורות

בשנים האחרונות עבדתי עם מאות גברים בכל רחבי הארץ.
עזרתי להם להכנס לזוגיות, להיות אלופים במיטה, לפתח ביטחון עצמי ובריאות מרשימים מאוד.

שמתי לב לפטארן שחוזר על עצמו כמעט במאה אחוז מהגברים.

כשגבר בטוח ביכולת המינית שלו, היכולת ליטראלי להכנס לבחורה ו'לפרק' אותה כמו שצריך, הולך לו הרבה יותר עם נשים (גם אם הבטחון הזה הוא לא מעוגן במבחן התוצאה בשטח כביכול. כלומר מספיק שהגבר מאמין שהוא מספיק טוב באומנות הסקס, זה כבר מעלה משמעותית את התוצאות שאותו גבר יכול להביא עם בנות המין היפה).

ולהפך, כשגבר מאמין שהוא לא יכול 'לספק את הסחורה במיטה', במיוחד אם הוא 'פישל' (לדעתו) מספר מסויים של פעמים, הוא עלול להחסם עד לרמה של להפסיק לגשת לבחורות ואף לא לענות לרמיזות של בחורות בטקסט או בפיזי (סיפור אמיתי שלקוחות פוטנציאליים מספרים לנו כל יום).

ברגע שגבר יודע שהוא יכול לחדור לבחורה כמו שצריך, הוא יכול גם לחדור אליה בהתנהגות שלו, במבט שלו, לחדור אליה אנרגטית ונפשית עד לרגע החדירה הפיזית שברך כלל מהווה את קפיצת המדרגה של אותו הקשר.

(פעם המלצתי להביא את הבחורה למצב של סקס בהקדם, היום אני קצת מסתייג מזה. עדיף לדחות מעט את הסקס כדי להכיר את הבחורה טרם כניסה למערכת יחסים איתה. סקס מטשטש את ההיגיון וגורם לרגשות/הורמונים להשתלט. זה אומר שמההתחלה תתנהג כמו גבר לאישה, אבל עדיף לדחות את הסקס בכמה מפגשים).

אני אישית יודע מניסיון של שנים של תרגולים של השיטות שאני מלמד שכל בחורה שאכניס אליה את הזין שלי עלולה להיות 'בבעיה קשה' שעלולה להמשך כמה שעות.

אני גם לא מוציא את האנרגיה המינית שלי (שיוצאת עם הזרע בשפיכה, אלא אם הועלתה קודם לכן אחורה ולמעלה.מדבור באנרגיה הכי חזקה בגוף שלנו ושל שאר בעלי החיים) במידה ואני לא מעוניין בכך, תוך כדי שאני מקבל אורגזמות נקביות בכל הגוף.

כן כן אני חוזר על זה בשנית – לא צריך לעשות 'כמה סיבובים' וליפול למשכב שינה של 9-10 שעות 🙂
אפשר לעשות סקס של שעות בלי לשפוך זרע ומיד אחריו לצאת לטיול קטן במציאות הפיזית ולא בשינה ארוכה 🙂

לסיכום:
שיפור יכולת החדירה במיטה באה לידי ביטוי ביכולת החדירה בשאר תחומי החיים.

בתור זכרים יש לנו איבר זכרי, זין, שמכוון למטרה ספציפית, חודר.
וכמו שמערכת המין הזכרית משמשת אותנו לחדור בסקס ככה היא משמשת אותנו לחדור בשאר תחומי החיים שלנו.
כשאנחנו מרגישים שאנחנו משגשגים מבחינה מינית (בין אם בתרוגל עצמי או בסקס), זה משפיע בצורה משמעותית על יכולת החדירה שלנו בשאר תחומי החיים!

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר לעשרות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

מאמרים אחרונים

הזמן הממוצע לאקט מיני | הזמן הממוצע לסקס מרגע החדירה | מחקרים על הזמן הממוצע של הסקס | כמה זמן זה נורמלי לעשות סקס | תופעות לוואי של כדורי SSRI | תופעות לוואי של משחות אלחוש

רוב הגברים בעולם מתעניינים תכופות בנושאים שקשורים במיניות. אחת השאלות הכי חוזרות ונשנות שנשמעות בעולם היא מהו הזמן ה'נורמלי', 'הממוצע' לאקט המיני? מה נחשב שפיכה

קרא עוד »

ייעוץ מיני לגברים

אנשים רבים בכל רחבי העולם מתעניינים ושואלים שאלות בנושא מיניות. מיניות מהווה אחד מהתחומים החשובים שעליהם בין השאר יושבת ההרמוניה בזוגיות ושלום הבית. מניין לי

קרא עוד »