אושר שמואלי

אושר שמואלי

מבכירי המורים למולטי-אורגזמה ומיניות בארץ

מאמר עומק: האם זה בריא לשפוך? האם זה בריא לאונן? האם יש השלכות לאוננות? השלכות לשפיכה?

בחינוך מיני בבתי הספר ברחבי העולם, מלמדים ילדים צעירים ומנוערים מדעת שזה טבעי לאונן וממליצים להם לאונן ולפרוק כשהם מרגישים צורך. האם ההמלצה הזאת היא נכונה מבחינת חוקי הטבע? האם יש סיבה רעה שבגללה נותנים מידע זה לילדים? האם יש אנשים שרוצים להטעות את אותם הילדים בכוונה?

כשהייתי בבית הספר התיכון אני זוכר שהיו מספר שיעורים של חינוך מיני….
 
המסר היה משהו כמו: 1. אם כבר עושים סק ס אז תעשו את זה מוגן וכו' 2. זה טבעי לגמרי ובריא לאו נן……..
 
 
כמובן שמי שמבין את ההיסטוריה של החינוך המודרני והאג'נדה האמיתית שעומדת מאחוריו יודע היטב שאם זה המסר שהובא לאוזניי ולאוזניי עשרות אחוזים מילדי ישראל והעולם אז כנראה שהמסר הזה הוא לא מועיל במיוחד למי שרוצה לחיות חיים טובים ומאושרים.
 
למעשה, היצר המיני אצל בני האדם הוא אותה האנרגיה שמאפשרת לנו ליצור (שמתם לב לשורש המשותף? י.צ.ר). מדובר באנרגיית החיים שה' נתן לנו. אנרגיה של בריאה, יצירה. אנרגיה קדושה שיש לשמרה ולטפחה.
 
שימו לב, שמלבד הקופים, רוב החיות בטבע נפגשים מינית בצורה עונתית לצורך התרבות בלבד. כל שאר הזמן האנרגיה הזאת נשארת בתוכם ונותנת להם ח י י ם.
 
אצל בני האדם לעומת זאת, כמו גם אצל הקופים, התדירות היא הרבה יותר גבוהה.
 
ניתן לחלק את האקט המיני לשני מטרות שונות:
1. איחוד/חיבור גופני, אנרגטי, רוחני, חברתי (גם המטרה הזאת מתחלקת לשני מטרות שהן חיבור וקיטוב אבל לא ארחיב כאן)
 
2. התרבות
כך גם האיברים המעורבים בדבר מחולקים לשניים:
ההתרבות מערבת את האיברים הבאים:
יש את האשכים, שמייצרים זרע שלאחר מכן עובר לערמונית ומשם נורה החוצה.
ויש את הרחם שאליו מגיע הזרע וכו'.
לעומת זאת, האיחוד הגופני מצריך רק את איבר המין הזכרי והנקבי.
 
ניתן לראות כי לפה שלנו לדוגמא, יש 3 פעולות שהוא עושה: 1. נשימה 2. אכילה 3. דיבור.
 
גם בבמלכת החי 2 התפקודים
הראשונים קורים.
התפקיד ה-3 הוא שייך רק לבני האדם.
 
כך גם כל התפקודים של המין קיימים גם בממלכת החי, מלבד החיבור הרוחני בין נשמות, מכיוון והחיות אינן מכילות נשמות כי נשמות מגיעות עם היכולת לדבר ולחשוב ולחיות אין את היכולות האלו.
 
הפסוק הבא ממחיש את החיבור שנוצר בן השאר בעזרת המין:
"עַל כֵּן יַעֲזָב אִישׁ אֶת אָבִיו וְאֶת אִמּוֹ וְדָבַק בְּאִשְׁתּוֹ וְהָיוּ לְבָשָׂר אֶחָד. " (בראשית ב כד)
(אני מרחיב על החיבור שנוצר במקום אחר)
 
 
כאשר אנחנו מחברים בין שני המטרות של האקט המיני קורים כמה דברים בעייתיים:
 
1. התדירות של החיבור מהסוג הראשון הוא תדיר וסדיר ואם הוא מעורב בפורקן עם או בלי יציאה של חומר קיים מצב של בזבוז אנרגיה הן בגוף הזכר והן בגוף הנקבה (אם היא גם 'פרקה'). בזבוז האנרגיה הזה הוא גדול יותר אצל הזכר באם הוא הוציא זרע.
 
 
2. לא בכל חיבור רוצה אדם להתרבות. לא מעט תינוקות נולדו משחר ההיסטוריה כתוצאה מהחיבור הזה, ללא רצון ההורים. במהלך ההיסטוריה בין השאר היו הורגים תינוקות לעיתים אחרי הלידה ולעיתים במהלך ההיריון על ידי הפלה.
 
בחקלאות אנו רואים כי יש עונות מסויימות לעבודה:
יש עונה שבה רלוונטי להזריע את האדמה עם זרעים, יש עונה שבה הפירות הבשילו וניתן לקטוף אותם.
כל חקלאי ידע להגיד שלא רלוונטי להוסיף עוד זרע לאדמה אחרי שכבר נטמנו בה הזרעים (אישה בהיריון לדוגמא), ולא רלוונטי להוסיף עוד זרעים בעיתות שבהם כבר יצאו הפירות ויש די והותר מהם
 
(כמו לדוגמא, שאב ואם החליטו שהם לא רוצים עוד ילדים כרגע).
 
 
דבר נוסף שצריך לתת עליו את הדעת הוא עניין הפורקן של שני הצדדים והאם הוא חיובי.
 
לצורך הבנה של עניין זה, אני אתן דוגמא על מנוע בנזין.
ברכב שיש לו כ-200 כ"ס, כדי להגיע למלוא הכוח (200 כ"ס בדוגמא שלנו), יש להביא את הרכב למספר סיבובי מנוע גבוהים כ 7 – 9 אלף סל"ד.
כאשר סיבובי המנוע גבוהים יותר, יורד יותר כוח לגלגלים כלומר האוטו מהיר יותר/חזק יותר.
כאשר סיבובי המנוע נמוכים יותר, יורד פחות כוח לגלגלים כלומר האוטו איטי יותר/חלש יותר.
 
 
בדיוק כך גם אנחנו בני האדם.
כאשר האנרגיה המינית נמצאת בתוך האדם בשפע, אותו אדם נמצא בסיבובי מנוע גבוהים יותר כלומר הוא חזק יותר, מהיר יותר, חד יותר, חכם יותר, בעל זכרון יותר טוב, בריאות, איזון רגשי, שמחה, ביטחון עצמי, קבלת החלטות, התמדה, רצון ליצור, לפעול, להתפתח, מערכות יחסים יציבות ובריאות וכו' וכו'.
לעומת אדם שפורק מאותה האנרגיה המינית, נחלש ומאבד מהיתרונות הנ"ל.
 
 
רוב המוחלט של הגברים בעולם אכן רגילים משחר ההיסטוריה לפרוק את האנרגיה שלהם לעיתים תכופות (תלוי בגיל וכו') ובעשרות השנים האחרונות גם הנשים, במיוחד אלו הצעירות יותר, שגדלו והושפעו מההמלצות של אותם גורמים שתיארתי, החלו להקפיד לפרוק את האנרגיה שלהן בצורה מעט אובססיבית,
מכיוון ונאמר להן שזה דבר טבעי ובריא. חלקן גם עושות את זה כדי להראות לעצמן שהן תקינות מבחינה בריאותית או עושות את זה כדי לרצות את בן הזוג…
 
אותם המלצות ועידודים שמפוזרים בעולם בעשרות השנים האחרונות לפריקה של האנרגיה, הן המלצות שליליות, מטומטמות, שאינן עומדות עם השכל הישר.
 
 
המקור של ההמלצות הללו, הוא מקבוצה מסויימת של אנשים רמי מעלה שהמטרה שלהם היא לא בדיוק לטובתנו בלשון המעטה והמבין יבין.
 
 
מה השכל הישר אומר שמוטב לעשות?
 
להפריד בין שני המטרות של החיבור המיני.
 
ניתן להתחבר רק לצורך החיבור והיתרונות הרבים שהוא טומן בחובו (ועדיף מהרבה סיבות לעשות את החיבור הזה רק אחרי נישואין) ובכך להנות מחיבור שהוא הרבה יותר מהנה, עמוק ומחבר לשני הצדדים.
 
לגברים:
לא לשפ וך. ללמוד לקבל אורג זמות יבשות (שלא כוללות פליטה של זרע) מאיכות נקבית (שהכיוון שלהן הוא פנימה ולמעלה).
 
 
לנשים:
להקפיד לקבל אורג זמות מאיכות נקבית במקום לקבל אורג זמות מאיכות זכרית (שהכיוון שלהן החוצה ולמטה).
 
 
שאלות:
1. האם זה טבעי לא לשפ וך?
תשובה:
לא זה לא טבעי, לא ידוע על חיות בטבע שעושות סקס מבלי לשפ וך. אבל גם לא ידוע על חיות שנוסעות ברכבים, מדברות, מברכות לפני האוכל וכו' 🙂
המטרה שלנו זה לא להיות כמו החיות אלא להגביר ולפתח את הרוחניות שלנו ולא את הצד הגשמי שלנו שמשותף ברובו עם שאר החיות.
 
 
 
2. האם זה בריא לא לשפ וך?
תשובה:
כל אדם שחווה שפי כה בכל גיל יודע את המחיר שמגיע לאחריה: חולשה בכלל ובאיזור הרגליים בפרט (בגלל מרידיאן שלפוחית השתן והכליות שעוברים ברגליים), בלבול, ירידה באנרגיות וכו'.
 
ניתן בצורה חכמה ובריאה לא לשפ וך ועל ידי כך לשמר ולטפח את רמות האנרגיה והבריאות!
 
 
הידע הזה הוא בן אלפי שנים ואתה לא יודע אותו מכיוון שהוא היה שמור עד לפני בערך 100 שנה בסודי סודות אצל אנשי המלכים ואנשי האצולה של העולם, סוד שנשמר היטב מפאת הכוח הרב והערך העצמי שהוא מייצר לגבר שיודע אותו. אותם אנשי אצולה לא מעוניינים לפתח גברים חזקים,
 
אלא להפך שיהיו מספיק חזקים כדי להיות עבדים טובים שעושים מה שאומרים להם אבל לא מספיק חזקים כדי להתנגד למאסטרים
 
ואותו דבר לגבי חוכמה: שהגברים יהיו מספיק חכמים כדי להבין את ההוראות ולעשות מה שאומרים להם המאסטרים מבלי להיות מספיק חכמים כדי לקלוט שהם עבדים (סודות גדולים שהרחבתי עליהם במקומות אחרים).
 
 
עכשיו, אם אותם קיסרים, מלכים וכו' שחלקם היו אובססיביים ביותר לגבי הבריאות ורמות האנרגיה שלהם למדו את הידע הסודי הזה ותרגלו אותו באדיקות כל ימי חייהם אז סביר מאוד להניח שהידע הזה הוא מאוד בריא וחשוב, הלא כן?
 
 
 
 
לקינוח תראו את דעת הרמב"ם בנושא, שאותה כתב בהלכות דעות פרק ד':
"שכבת זרע, היא כוח הגוף וחייו ומאור העיניים; וכל שתצא ביותר, הגוף בולה וכוחו כלה וחייו אובדים, הוא שאמר שלמה בחכמתו, "אל תיתן לנשים, חילך; ודרכיך, למחות מלכין" (משלי לא, ג): כל השטוף בבעילה – זקנה קופצת עליו, וכוחו תשש ועיניו כהות וריח רע נודף מפיו ומשחיו; ושיער ראשו וגבות עיניו וריסי עיניו נושר, ושיער זקנו ושחיו ושיער רגליו רבה; ושיניו נופלות, והרבה כאבים חוץ מאלו באים עליו: אמרו חכמי הרופאים אחד מאלף מת בשאר חולאים והאלף מרוב התשמיש, לפיכך צריך אדם להיזהר בדבר זה אם רצה לחיות בטובה".
אם הפוסט הזה חשוב לדעתך ואתה רוצה שאנשים נוספים יהנו מהידע שמופיע בו, תן לו בשיתוף מדאפקה וככה תעזור לאנשים נוספים להיות בריאים יותר ולעולם שלנו להיות מואר יותר.
 
 
 
בתמונה: שני נחשים מזדווגים. נחש זה חיה שנשלטת על ידי מזל עקרב. מהמחקר שביצעתי עד היום, החיות שנשלטות תחת מזל עקרב כמו נחש, עקרב ועכביש הן החיות היחידות שעושות סק ס של יותר מכמה שניות בודדות, במקרה של החיות הנ"ל מדובר במקרים שנעים בין בערך שעה לכמה ימים לטקס הזיווג במינים מסויימים.
 
בנוסף, במינים מסויימים לאחר הזיווג, הנקבה אוכלת את הזכר, דבר שמבחינה אסטרולוגית אפשר להסביר יפה בהקשר למהות של בית 8 ומזל עקרב (לא נכנס עכשיו לבית 8 באסטרולוגיה ומזל עקרב).
עובדה מעניינת נוספת היא שלחלק מהמינים קיימים שני איברי מין, לדוגמא: לנחשים קיימים שני איברי מין ולנקבות גם כן.
 
מי שמבין את חוקי חוקי הטבע האוניבסרליים יכול להבין כמה דברים מהנתונים האלה על מזל עקרב ולעשות את ההשלכות הרלוונטיות לעולם שלנו.
 
 
נ.ב בשנים האחרונות לימדתי מאות גברים מגילאי 18 – 60 את הטכניקות הסודיות להגיע לאורגז מה מבלי לשפ וך.
 

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר לעשרות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

מאמרים אחרונים

הזמן הממוצע לאקט מיני | הזמן הממוצע לסקס מרגע החדירה | מחקרים על הזמן הממוצע של הסקס | כמה זמן זה נורמלי לעשות סקס | תופעות לוואי של כדורי SSRI | תופעות לוואי של משחות אלחוש

רוב הגברים בעולם מתעניינים תכופות בנושאים שקשורים במיניות. אחת השאלות הכי חוזרות ונשנות שנשמעות בעולם היא מהו הזמן ה'נורמלי', 'הממוצע' לאקט המיני? מה נחשב שפיכה

קרא עוד »

ייעוץ מיני לגברים

אנשים רבים בכל רחבי העולם מתעניינים ושואלים שאלות בנושא מיניות. מיניות מהווה אחד מהתחומים החשובים שעליהם בין השאר יושבת ההרמוניה בזוגיות ושלום הבית. מניין לי

קרא עוד »