אושר שמואלי

אושר שמואלי

מבכירי המורים למולטי-אורגזמה ומיניות בארץ

מה *לא!* לעשות אם יש לך שפיכה מוקדמת

אני רואה הרבה מאוד בלבול סביב הנושא של שפיכה מוקדמת, 'בעיה' שסובלים ממנה הרוב המוחלט של הגברים. הבעיה היא שיש הרבה מאוד בלבול בנושא. החלטתי לעשות קצת סדר ולהגיע מה *לא* לעשות במידה ויש לך שפיכה מוקדמת.

קודם כל בואו נדבר על שפיכה מוקדמת.

כשל עיקרי: מצב שבו יש לך בעיה מבנית בריאותית או אנטומית שפוגעת לך בתפקוד המיני:

בעיות בזרימת דם, בעיות הורמונליות, בעיות במערכת העצבים וכן הלאה.

'כשל' משני: מצב שבו התפקוד המיני שלך נורמלי ואתה עדיין שופך מוקדם ממה שהיית רוצה. מצב זה קורה פשוט מחוסר ידע בטכניקות ומיינדסט לשליטה בשפיכה. בהערכה גסה סביבות 90% מהגברים ש'סובלים משפיכה מוקדמת' נמצאים בכשל המשני.

החלטתי להוציא מאמר וגם וידאו, שבו אסביר לך מה מאוד מאוד מאוד חשוב שלא תעשה במידה ויש לך שפיכה מוקדמת בשביל שלא תבזבז זמן, כסף, אנרגיה ובמקרה הקיצוני גם תפקיר את הבריאות שלך.

נתחיל:

1. ללכת לדוקטורים ולקחת תרופות:

בדיוק כמו שלא היית הולך ללמוד איך לעשות כסף מאדם שלא עושה הון, אין לך מה ללכת לדוקטור בשביל ללמוד איך לעשות סקס.

החבר'ה האלה בד"כ לא אחראיים בכלל והם עלולים לשלוח אותך לכל מיני בדיקות מיותרות, ברוב המקרים, ואף מזיקות במקרים מסויימים (CT, רנטגן וכו')..

בין אם יש לך ובין אם אין לך כשל עיקרי, הדוקטור המערבי יהיה אובד עצות לחלוטין, ללא אופציות לריפוי המצב שלך.

בנוסף הדוקטור עלול להביא לך כל מיני חומרים רעילים ומזיקים כמו תרופות SSRI, שמשחקות עם המנגנון של הורמון הסרוטונין במוח שלך, זה הופך אותך לסוג של זומבי עם טווח רגשות מוגבל ולפעמים אתה גם תקבל, כתופעת לוואי, מצב של עיכוב השפיכה.

הכדור הזה ממכר וברגע שאתה תירד ממנו אתה עלול לקבל דיכאון קליני, כמו לקוח שלי שצריך לקחת כדור תחליפי לכל חייו מכיוון שכאשר הוא ירד מה-SSRI הוא קיבל דיכאון קליני שכמעט גרם לו להתאבד.

גם תרופות נוספות כמו ויאגרה וגם דברים טבעיים כמו קמאגרה ושלל עשבים וצמחים למיניהם לא יעזרו לך אלא רק ישימו עוד לחץ ובלבול על המערכת שלך, שבחלק מהמקרים כבר already לחוצה ומבולבלת מספיק.

במקרה הזה יש להיוועץ עם מומחה ולשנות את אורח החיים שלך לטסטוסטרון פרנדלי לייפסטייל™,  הדרך המהירה והאחראית ביותר לטיפול מקיף וארוך טווח בבעיות בריאות ובעיות בתפקוד המיני.

 

2. משחות אלחוש

האם זה נשמע לך הגיוני, שהבעיה שלך היא לא 'כשל עיקרי', הבעיה שלך היא חוסר ידע ומיינדסט נכון לסקס, ואת הבעיה שנובעת בגלל חוסר הידע הזה אתה רוצה לפתור בעזרת משחה שתפגע לך באופן זמני במערכת העצבים באיזור של הפין?

האם זה נשמע לך הגיוני, לסכן את אותה מערכת העצבים, שכידוע, אנחנו מקבלים פעם אחת, ולשים עליה חומרים שהם מעל הטבע על-מנת להחזיק, במקרה הטוב עוד כמה דקות בסקס?

כל סיבה שאתה שם בתנועה של דבר שהוא מעל הטבע, מעל החוק – במוקדם או במאוחר אתה תקבל תוצאה שלילית כתוצאה מאותה הפעולה/סיבה.

אדם ששם או שוקל לשים משחת אלחוש על הפין כדי שישים לב על עצמו טוב טוב באיזה עוד איזורים בחיים הוא מתעסק רק בכיבוי הסימפטומים ולא מסתכל על הסיבות שגרמו לאותה התוצאה.

בקצרה, לא, לא, לא.

 

3. קונדומים

אם אני יעשה סקס עם קונדום, זה יהיה מבאס מאוד בשבילי ובשביל הפרטנרית. אני עלול אפילו לקבל אורגזמה זכרית מהר יותר מאשר הייתי רוצה. שימוש בקונדום אמור להיות אך ורק כהגנה מהיריון ומחלות מין.

שימוש בקונדום בשביל להוריד תחושה על הפין משאיר אותך תלוי בדברים חיצוניים, וללא יכולת אמיתית לשליטה על השפיכה.

בקצרה, לא לבלבל את התפקידים של הקונדום. אין תירוצים, תפתח יכולת שליטה בשפיכה.

 

מקווה שכתבה זאת 'תציל' כמה אנשים מאותם הרעלים והטעויות, ואולי אף תשים לה מראה לראות באיזה מקומות הם מנסים לפתור תוצאות/סימפטומים במקום לפתור את השורש/הסיבה.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר לעשרות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

מאמרים אחרונים

הזמן הממוצע לאקט מיני | הזמן הממוצע לסקס מרגע החדירה | מחקרים על הזמן הממוצע של הסקס | כמה זמן זה נורמלי לעשות סקס | תופעות לוואי של כדורי SSRI | תופעות לוואי של משחות אלחוש

רוב הגברים בעולם מתעניינים תכופות בנושאים שקשורים במיניות. אחת השאלות הכי חוזרות ונשנות שנשמעות בעולם היא מהו הזמן ה'נורמלי', 'הממוצע' לאקט המיני? מה נחשב שפיכה

קרא עוד »

ייעוץ מיני לגברים

אנשים רבים בכל רחבי העולם מתעניינים ושואלים שאלות בנושא מיניות. מיניות מהווה אחד מהתחומים החשובים שעליהם בין השאר יושבת ההרמוניה בזוגיות ושלום הבית. מניין לי

קרא עוד »