אושר שמואלי

אושר שמואלי

מבכירי המורים למולטי-אורגזמה ומיניות בארץ

פריצות ומתירנות מינית כדרך לשליטה קלה בציבור

אנשים רבים ברחבי העולם ובארץ מאמינים כי הפריצות המינית, הזנות, הלבוש החשוף וכו' הם דברים 'נאורים' ו-'מודרניים'. האם אכן כך הדבר? במאמר זה אסביר את הסיבה האמיתית לעידוד הפריצות המינית, הפורנו והחופש המיני שקיים אצלנו בתרבות.

בעולם שלנו משחר ההיסטוריה, קיים, מאחורי הקלעים, כוח מסויים ששולט בכל תחומי חיינו. אותו כוח, הוא המייצג בעולם שלנו את הס.מ, מלאך המוות, השטן, החושך.
 
כמו שיש אור וחושך וכמו שרואים בסרטים שלהם: יש גנדלף וסאורון, הארי פוטר ו-וולדמורט וכו'.
 
ככה בעולם שלנו יש את האנשים שמייצגים את האור, את הרוחני, הקדוש, הטהור את האמת הנצחית ויש אנשים שמייצגים את החושך, החומר, התאוות, הטומאה (מלשון אטום לאור), השטן וכו'.
 
אותם אנשים המייצגים את הס.מ (מלאך המוות, השטן), נחנכו לידע איזוטרי שבעזרתו ניתן להשפיע על קבוצות של אנשים ולשלוט בצורה כזאת שהנשלטים אינם מרגישים זאת, בצורה כזאת שהתושבים מרגישים וחושבים שיש להם בחירה חופשית אמיתית.
שליטה גאונית זאת, שאליה הציבור לא מודע, נקראית שליטה בפריים וגם היא קשורה לכוכב פלוטו שהרי הוא הכוכב האחרון מהכוכבים שמסתובבים סביב השמש, כלומר, הפריים הוא שלו: המסלול תנועה שהוא עושה הוא המסגרת האחרונה, הקיצונית ביותר מהשמש.
 
 
שליטה בפריים זה עובד כך:
 
אם לקחתי פילה בהיריון מהטבע ושמתי אותה בספארי, כאשר אותו צאצא יוולד החוצה, הוא יוולד ישירות לתוך הספארי.
כלומר המסגרת שלו, הפריים, יהיה העולם של הספארי ומכיוון שהוא נולד לתוך אותו עולם הוא חושב שזה כל העולם ושזה טבעי לחלוטין ולכן מן הסתם הוא לא מתנגד.
 
הוא חושב שהוא חופשי לגמרי לעשות כרצונו, אבל כמובן שיש אדם שאותו פיל שייך לו ומגביל אותו בתוך המסגרת שלו כרצונו, ללא ידיעת הפיל.
כך גם אנחנו נולדים לעולם מדומה לאותו ספארי כביכול ואנחנו לא מתנגדים מכיוון שאנחנו חושבים שזה כל העולם וכל האפשרויות הקיימות, שהרי יש לנו בחירה חופשית.
 
אך הבחירה החופשית הזאת היא בתוך מסגרת מסויימת שאליה נולדנו.
 
לדוגמא: בן אדם שרוצה לבנות בית, צריך לקנות חלקת אדמה מאדם אשר חלקת האדמה שייכת לו, לקבל אישור מהעירייה לבנות את הבית וכו'.
נשאלת השאלה מיהו האדם הראשון שאמר: "הטריטוריה הזאת היא שלי, אתה תשלם לי אם תרצה שזה יהיה שלך"
 
 
אם תבוא לשבט אינידיאני שחי לפני מאות או אלפי שנים באמזונס ותגיד להם שהם לא יכולים להקים את הטיפי שלהם במקום מסויים כי זה שלך, אל תתפלא אם ישספו לך את הצוואר עם טומהוק.
 
אבל בגלל שנולדנו לעולם כזה, זה נראה לנו מובן מאליו, בדיוק כמו המקרה של הפיל והספארי, לכן אין לנו התנגדות פנימית אלא אנחנו נכנסים לתוך אותה מסגרת בצורה אוטומטית תוך חשיבה שהכל קורה ברצוני החופשי ושאני חופשי וכו'.
 
לא שאני יוצא ספציפית נגד הנושא של קרקע כרכוש או אישורי בנייה, אלא רק נתתי דוגמא לצורך המחשה, כמובן שלדבר זה יש גם הרבה יתרונות.
 
כך למעשה, בעולם שלנו, כמו שאתם רואים במו עיניכם, אותם אנשים חשוכים ששולטים במחשכים, מפמפמים לציבור בכל המדיות את 'הנאורות, הקידמה, הפתיחות המינית, הסובלנות לשונה' (במקרה הזה השונים הם אוטיסטים שהם יצרו מהחי סונים וגם הומ ואים שחלקם נוצרו, לצערם, מהחי סונים [אם כי נולדים גם אוטיסטים והו מואים בצורה טבעית לגמרי ללא התערבות, בכמויות קטנות יותר]) (כמובן לא מאשים את ההו מואים ואין לי שום דבר נגדם חס וחלילה, ההפך, אני בעד שיחיו, ישגשגו ויהנו מהחיים) וכו' וכו' וכו'
 
לטענות הללו יש שלל הוכחות ממחקרים, דוקטורים ומהיכרות קרובה עם נפשות הפועלות עם נפגעי חי סונים שהפכו אוטיסטים וכן לא מעט הורים לילדים אוטיסטים ומפורסמים שקיבלו נכויות מהחי סונים כמו הזמר ג'קי מקייטן ועוד.
אותם אנשים, יודעים היטב שהדרך הטובה ביותר לשלוט באנשים בנוסף לאותו סוד שליטה בפריים, היא בעצם על ידי בזבוז של אנרגיית החיים שלהם.
 
 
האיכות הזכרית בעיקרה, היא איכות של הצבת גבולות, סטאנדרטים ושמירה עליהם.
האיכות הנקבית, אין לה גבולות ואין את הכוח הפיזי להגן על אותם הגבולות.
 
כדי לשלוט באנשים צריך אם כך לגרום לגברים בעיקר, וגם לנשים שהן זכריות בצורה קיצונית, לבזבז את אנרגיית החיים שלהם, את הכוח המי ני שלהם.
 
 
את זה עושים על ידי פריצות מינית, עידוד של לבוש חושפני, פו רנו נגיש ומיידי בכל מקום שאתה הולך.
 
גורמים לתושבי העולם, לקבל עליהם מתירנות מינית, זנ ות כדבר נורמלי ובשגרה, דבר 'נאור ומתקדם' שהרי 'יצאנו כבר מהמערות'.
 
על ידי כך דואגים שהגברים יהיו מנוטרלים לגמרי במספר דרכים עיקריות:
 
1. זמן – שכר המינימום הוא 30 לשעה ולכן כדי לפרנס את עצמו ומשפחתו גבר צריך לעבוד איזה 200 שעות בחודש וגם אז יכניס רק כ-6000₪ שזה מספיק בקושי לשכר דירה חשבונות ואוכל.
 
 
2. בידור, אוכל, צרכנות וכו' – בזמן המועט שנותר לאותו גבר, הוא מנצל, כמו שמעודדת החברה לצריכה של סמים, אלכוהול, אוכל, וכן לקבל בידור ריק מתוכן בטלוויזיה, מחשב, טלפון שמשדרים את המידע שהם מעוניינים שיהיה משודר בהם ומצנזרים את המידע שהם לא מעוניינים שיהיה בהם.
נותנים לו לראות קבוצה של גברים רצים אחרי כדור מצד לצד, 'חדשות' של אילו דברים נוראים קרו לאנשים היום בארץ ובעולם (טקטיקה שהיטלר גם היה מממש במלחמה"ע ה-2 כדי לדאוג שהתושבים מרגישים שחייהם טובים ביחס לחיים של האנשים שהם רואים בטלוויזיה). הרי נורא חשוב ללמוד מה קרה היום בארץ לא? שאם לא כן, אתה לא מעודכן, אתה לא 'אקטואלי' לא כך הדבר?
 
3. מיניות לסוגיה –
שימוש בפורנו, מגזינים (היה נפוץ יותר פעם), רשתות חברתיות, מיניות כ'סטוצים', מיניות עם בת הזוג וכו'
 
כל אלו דרכים בהם הגבר מבזבז זמן יקר, ומבזבז את האנרגיה החזקה והיקרה ביותר שיש לנו בגוף הלא היא האנרגיה המי נית.
(אני לא מדבר על כאן מי ניות מהסוג הטהור שמחבר בין בני זוג או לצורך פרייה ורבייה וכו').
 
ברגע שהגברים קיבלו 'אורות' כתוצאה מאותם הפעולות, שהרי כאשר המוח שלנו מקבל לפניו בחורה חשופה או עי רומה הוא רואה זאת כאופציה להפריה ולכן מצ'פר אותנו ברמה גבוהה יותר של דופמין.
 
 
אם המוח כל הזמן מוצף בדופמין, זה יגרום למצב של רגישות פחותה לדופמין ע"י הורדת כמות הרצפטורים לדופמין במוח.
דבר זה יגרום לכך שבשביל להרגיש שמח ומסופק אני יצטרך להביא למצב של גירוי יותר ויותר גבוה לאור הירידה של רמות הרצפטורים של דופמין במוח (אל תדאג, זה מצב הפיך).
 
 
וכך בדיוק נוצרת התמכרות. כל דבר אחר שהוא לא חשיפה לעי רום וכו' נהיה 'משעמם'. ברגע שאדם מתנתק מאותו מקור עירום הוא מרגיש לאחר זמן מה צורך בעוד 'מנה'.
 
ועל ידי כך נשארים אותם גברים ברדיפה אחר 'המנה' הבאה שלהם כל אחד ומנתו הוא ואם כל מנה כזאת מלווה גם בשפיכת הנוזל הטהור, המרוכז, העוצמתי ביותר בגוף האדם – מה טוב!
 
גברים אלה נהיים עבדים לתשוקות הבהמיות שלהם, מכורים לאותן האשליות.
 
אותם כוחות יודעים שכאשר גבר מוציא את אנרגיית החיים שלו, הוא הופך נקבי יותר, מכיוון שהוא מוציא החוצה ממש את הזכריות שלו (הזרעונים כולם נחשבים + חיובי, הזרע מכיל ממש טסטוסטרון ולאחר השפי כה רמות הטסטוסטרון בגוף יורדות).
לאחר שפי כה, ובמיוחד אם התדירות היא גבוהה (גבוהה זה דבר יחסי לגיל, מצב בריאותי וכו') הגבר הופך להיות איטי יותר, ילדותי יותר, יורדת לו היכולת להציב גבולות, יורדת לו רמת האנרגיה, המוטיבציה לעשות שינוי, הסטנדרטים, לבנות דברים בעולם.
לכן, כדי לחזור לכוחנו, אנו כגברים צריכים לוודא שאנחנו לא נופלים באותם הרשתות שטמנו לנו.
 
 
במקום להתעסק בתאוות ובצרכנות –
ההמלצה היא להתעסק בלמידה של ידע איזוטרי, תורה וכן לנצל את האנרגיה המינית לבניה של דברים חיוביים וטובים שישארו לדורי דורות.
 
 
הערה חשובה לגבי האנשים שמייצגים את הס.מ:
הם בסה"כ כלים של אנרגיות מסויימות וארכטיפים מסויימים ביקום, כלים ביד ה'.
חז"ל אמרו : "אין רע יורד מלמעלה". ה', אור אין-סוף, הוא כולו טוב ולכן גם אם נראה לנו זמנית שמשהו הוא רע, למעשה זה הכל לטובה לבסוף וגם אם נוריד את ראשו של אחד מהם ללא שעשינו שינוי פנימי וטיהור פנימי ברוב העולם, אותם ראשים פשוט יתחלפו בראשים אחרים שיקחו את מקומם.
 
 
לכן העבודה היא לעשות עבודה של זיכוך פנימי ולמעבר מהזדהות עם החומר להזדהות עם החלק הרוחני שבאנו, הנשמה האנושית, החלק המדבר החושב החלק שאנחנו קוראים לו 'אני'.
אם נעשה את העבודה הזאת בפנים, כל אחד לעצמו של מעבר מחומר לרוח, על ידי למידה של האמת, מתן עזרה ועשייה של מעשים טובים וכו' – נוכל בעצם לעשות שינוי כלל עולמי, שמתחיל תמיד מלמלטה.
 
חושבים שפוסט זה חשוב?
אשמח אם תשתפו כדי שהאנושות תוכל להטהר ולעלות למקומות גבוהים ויפים יותר

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר לעשרות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

מאמרים אחרונים

הזמן הממוצע לאקט מיני | הזמן הממוצע לסקס מרגע החדירה | מחקרים על הזמן הממוצע של הסקס | כמה זמן זה נורמלי לעשות סקס | תופעות לוואי של כדורי SSRI | תופעות לוואי של משחות אלחוש

רוב הגברים בעולם מתעניינים תכופות בנושאים שקשורים במיניות. אחת השאלות הכי חוזרות ונשנות שנשמעות בעולם היא מהו הזמן ה'נורמלי', 'הממוצע' לאקט המיני? מה נחשב שפיכה

קרא עוד »

ייעוץ מיני לגברים

אנשים רבים בכל רחבי העולם מתעניינים ושואלים שאלות בנושא מיניות. מיניות מהווה אחד מהתחומים החשובים שעליהם בין השאר יושבת ההרמוניה בזוגיות ושלום הבית. מניין לי

קרא עוד »