אושר שמואלי

אושר שמואלי

מבכירי המורים למולטי-אורגזמה ומיניות בארץ

קורס מיניות לגברים | קורס תשמיש המיטה | קורס חיי אישות |

אחד הנושאים המרתקים ביותר, 'המפחידים' ביותר, והמסתוריים ביותר לגברים ונשים ברחבי העולם הוא מיניות.

כשאדם הראשון בספר בראשית אכל מפרי עץ הדעת, כתוב לאחר מכן: "וְהָאָדָם יָדַע אֶת חַוָּה אִשְׁתּוֹ וַתַּהַר…"  (בראשית ד א). לפני עץ הדעת שאדם וחווה חיו בעולם אדם קדמון, בגן העדן הם היו תמימים לחלוטין וחיו חיי נצח, לאחר שאכלו מפרי עץ הדעת הם השתלשלו ב-4 עולמות אבי"ע עד שהגיעו לעולם שלנו עולם עשייה, ופה אין חיי נצח, הכל זמני וצריך להתרבות בצורה מינית.

המין בדרך כלל הוא נושא מאוד קיצוני ואינטנסיבי לבני האדם מכיוון והוא נשלט בין השאר על ידי כוכב פלוטו הקיצוני והאינטנסיבי. לכן כשמדברים על סקס בציבור, אנשים הופכים להיות נבוכים, מתביישים, מסתגרים וכו'.

 

למעשה בפסיכולוגיה אנחנו למדים שהמשיכה שלנו היא לא דבר נשלט. אלא אדם נמשך לפחד הגדול ביותר שלו כדי שהוא יוכל להתמודד איתו ולעשות איתו אהבה. אחרי שאדם עושה אהבה עם הפחד הכי גדול שלו, כלומר הוא ניצב בפני השד, הוא רואה שהשד לא נורא כל כך ושהוא נשאר בחיים ואז הפחד הזה מתמוגג.

 

דבר נוסף שאנחנו נמשכים אליו זה שאישה נמשכת לגברים שהם כמו אבא שלה וגבר נמשך לנשים כמו אמא שלו. אנחנו בעצם מושכים את ההורה הנגדי כדי לשחזר סיטואציות טראומטיות מהילדות ולהתגבר עליהם במקום להיות חסר אונים וקורבן כמו שאנשים חוו בילדות.

 

לכן מיניות זה כלי מאוד רציני להתפתחות אישית וכעזרה למטופלים.

 

אם הינך מחפש לשפר את ביצועיך המיניים וללמוד קורס מיניות לגברים בין אם בדיגיטל, בפרונטלי אישי או קבוצתי הכנתי בשבילך את הקורס הטוב בארץ למיניות הגבר.

 

באם אתה מחפש קורס טנטרה לגברים כדי שתלמד גם את הצד שלך כגבר ותגיע למצב של שליטה טוטאלית בשפיכה, תגיע למצב שאתה בוחר כמה זמן יהיה האקט המיני ואם בכלל לשפוך תוך כדי שאתה מקבל אורגזמות, הגעת למקום הנכון.

 

אם אתה מחפש לדעת איך 'לפנגר' אישה או איך ל'הביא ביד' לאישה – בקורס 'חגורה שחורה במיטה™' אני מסביר כל אלו ועוד.

אם אתה מחפש ללמוד על נקודת הג'י, הג'י ספוט אצל אישה ואיך להביא את אשתך לאורגזמה מנקודת הג'י.

אם אתה מחפש איך להביא את בת הזוג להשפרצה, איך להביא אישה להשפרצה, איך לגרום לה להשפריץ, גם זאת אני מסביר בקורס.

אם לא ידעת עד היום שגברים ונשים חווים רק שני סוגים ספיציפיים של אורגזמות והן 'אורגזמה מאיכות זכרית' ו-'אורגזמה מאיכות נקבית' אני מסביר על זה לעומק ב'חגורה שחורה במיטה™'.

רוצה לקבל במתנה את הספרון הייחודי שלנו שעזר לעשרות גברים לראות תוצאות במיטה?

הספרון הזה, בשווי 80₪, מחולק ללא עלות,

כנראה לזמן מוגבל

הספרון יעזור לך מהר מאוד להחזיק יותר במיטה ולעשות סקס טוב יותר
תתפוס את העותק הזה כל עוד אנחנו משחררים אותו בחינם!

ליצירת קשר השאר לנו הודעה

הפוסט עזר לך? שתף

מאמרים אחרונים

הזמן הממוצע לאקט מיני | הזמן הממוצע לסקס מרגע החדירה | מחקרים על הזמן הממוצע של הסקס | כמה זמן זה נורמלי לעשות סקס | תופעות לוואי של כדורי SSRI | תופעות לוואי של משחות אלחוש

רוב הגברים בעולם מתעניינים תכופות בנושאים שקשורים במיניות. אחת השאלות הכי חוזרות ונשנות שנשמעות בעולם היא מהו הזמן ה'נורמלי', 'הממוצע' לאקט המיני? מה נחשב שפיכה

קרא עוד »

ייעוץ מיני לגברים

אנשים רבים בכל רחבי העולם מתעניינים ושואלים שאלות בנושא מיניות. מיניות מהווה אחד מהתחומים החשובים שעליהם בין השאר יושבת ההרמוניה בזוגיות ושלום הבית. מניין לי

קרא עוד »